skattesänkningar ("kanske") eller ett riktigt samhälle?

Moderaterna lovar skattesänkningar på 20 miljarder kronor. -KANSKE! (?) jag ska starta ett parti och säga att jag lovar lycka och fred på jorden om jag vinner valet. hur jag ska klara det får ni inte veta eller om det bara e skitsnack.. klarar moderaterna att värva korkade väljare så klarar väl vem som helst det.. snälla svenska folket tänk till.. tänk på välfärden och inte på den egna plånboken.. tänk att med M så får du runt 200 extra ("kanske") i månaden men en sämre och dyrare sjukvård, barnomsorg, skola, kollektivtrafik och ett sämre levande liv. (så länge du inte har akademisk utbildning..) välj själva 200kr mer pga skattesänkningar ("kanske") eller ett bra, rättvist och fungerande samhälle=)

Ps: invandringen i sverige ökar ditt humör och din livsglädje på jobbet=) OM INTE: testa restaurangbranchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0